torsdag 22 januari 2015

Målade Barnpallar eller Barnstolar

Hos mig kan du beställa barnmöbler, svensktillverkade och målade av mig.
Min ateljé och målarverkstad ligger i hjärtat av Dalarna, mellan Borlänge och Leksand.
Jag målar med vattenbaserade färger och lacker.
Du kan ha egna önskemål i form av motiv,färger text osv
Försöker alltid att sträva efter bra service.
Jag skickar över hela Sverige.
Välkommen med din beställning!
Mvh Laila
E-post: petterslailadesign@hotmail.com eller 073-7154541
Pall vit botten,häst och kurbits i rött och grått
Pris : 575:- + ev frakt
Pall äggskalsfärgad botten, Uggla och lite modernare kurbits i "retrofärger"
Pris: 575:- + ev frakt
Barnstol vit botten med röda hästar och kurbits i traditionella färger
Pris: 695:- + ev frakt
Barnpall & Doptavla vitbotten häst i ljusblått och kurbits i traditionella färger
Pris: Pall :575:- Tavla 30x40 cm : 575:-
Barnstol ljusgrå botten , Emil o Ida o höna
Pris : 695:- + ev frakt
 Barnstol med låda, ljusgrå botten, svampbarn och uggla och skog
 Pris:895:-+ ev frakt
Barnstol äggskalsfärgad botten, kossa höna och ladugård
Pris:695:- + ev frakt

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej
Vi har tidigare köpt en barnstol åt vårt 1:å barnbarn och nu är det dax för nr 2.
Hur lång leveranstid är det.
Vi bor i Halmstad men jag ska upp till Dalarna 25-26/8.
Skulle du hinna med det om jag skickar en bild på den förra + namnet som ska stå imorgon.

Hälsningar
Mikhael Bäckman